Wij zijn wij?
People Excellence is een aanbieder van opdrachten op freelance basis. Wij hebben jarenlange ervaring opgebouwd in het zoeken en vinden van de juiste freelancer voor onze klanten.
Of het nu gaat om expertise op het vlak van administratief, commercieel, marketing, boekhoudkundig of projectmatig werk, wij hebben door de jaren heen een database van meer dan 200 professionele freelancers opgebouwd.
Wat verwachten wij van een freelancer die deel wil uitmaken van ons team?
- dat je een degelijke expertise hebt opgebouwd op een of meer domeinen van kantooradministratie
- dat je gemotiveerd bent om deze expertise op een professionele manier aan onze klanten aan te bieden
- dat je een efficiënte manier van werken hebt
- dat je over een hoge dosis verantwoordelijkheidszin beschikt en je werk echt ter harte neemt
- dat je een correcte attitude aanneemt in financiële zaken en kan omgaan met vertrouwelijke informatie van de klant
- dat je bereid bent om op verplaatsing te werken
Onze freelancers zijn immers onze beste referentie !
Wat hebben wij jou te bieden?
- Wij krijgen regelmatig vragen van onze klanten naar ondersteuning voor hun kantooradministratie. Wij screenen dan onze database naar de geschikte freelancer en als jouw profiel daaraan beantwoordt, nemen wij contact met je op.
- Daarnaast doen wij gerichte prospectie wanneer een van onze freelancers ons meldt dat hij/zij tijd vrij heeft voor een nieuwe opdracht :
- wij contacteren bedrijven in diens regio
- op vlak van zijn/haar expertise
- voor de dagen/uren die hij/zij beschikbaar heeft.
- Wij blijven gedurende de hele opdracht bemiddelaar tussen jou en de klant. Je mag ons altijd contacteren met vragen of als je ergens mee zit
- Wij voorzien specifieke opleiding indien nodig voor bepaalde opdrachten.
Hoe gaan wij te werk?
Als je deel wil uitmaken van ons team, vragen wij je eerst om de gegevens van je CV in te vullen in onze format en ons dit door te sturen.
Wij nemen dan telefonisch contact met je op voor een eerste kennismaking.
Vervolgens nodigen we je uit voor een interview tijdens hetwelk wij ons een beeld vormen van je professionele expertise, je ervaring, je persoonlijkheid, je beschikbare tijd en van je verwachtingen.Van jouw kant leer jij People Excellence evenals onze manier van werken kennen.
Als we dan wederzijds besluiten dat er potentieel zit in een samenwerking, nemen we je CV op in onze database. Vanaf dan kan je opdrachten van ons verwachten. Hiervoor vragen wij geen enkele financiële vergoeding. Op dat moment vragen wij jou enkel om onze raamovereenkomst te ondertekenen, die bedoeld is om de exclusiviteit van de relatie tussen People Excellence en onze klant te vrijwaren, met andere woorden dat je geen rechtstreekse samenwerking aangaat met de klanten die wij aan jou voorstellen.
Van zodra een van onze klanten ons contacteert met een nieuwe vacature, screenen wij onze database om de geschikte profielen te vinden.
Wij nemen contact met je op via telefoon of email met de vraag of je interesse hebt voor de opdracht in kwestie en of je voldoende tijd beschikbaar hebt.
Indien dit positief is, bezorgen we de klant jouw CV en alle pluspunten die we van jou kennen om de klant te overtuigen van jouw kwaliteiten.
Vervolgens regelen we een kennismakingsgesprek bij de klant op kantoor. Je staat er dan niet alleen voor, wij gaan met je mee om je te introduceren. Als zowel jij als de klant positief staan tegenover een samenwerking, wordt nadien een addendum opgesteld tussen jou en People Excellence met daarin de fee, de timing, de opdrachtomschrijving, de opzegtermijn, enz.
Je ontvangt van ons een timesheet die je op het einde van elke maand of op het einde van de opdracht indien deze korter is dan 1 maand door de klant dient te laten ondertekenen. Deze getekende timesheet is bedoeld als bijlage bij jouw factuur aan People Excellence.
En vervolgens kan je aan de slag!
Heb je interesse om ons team te vervoegen? Vul je gegevens in op bijgaand model-CV en stuur het ons door via email. Als je je CV opstuurt verklaar je onze privacy verklaring te hebben gelezen.
Een greep uit de opdrachten die wij uitvoeren:
Voor startups, kmo’s & grote bedrijven
- algemeen secretariaat
- management assistant
- database cleaning
- support bij marketing projecten
- project management support (pmo)
- analyse- en onderzoekswerk
- support voor uw events
- vertaling van/naar : Nederlands-Frans-Engels-Duits-Spaans
- assistentie boekhouding
- marktonderzoeken
- opvolging van mailings
- gevorderde opleiding kantoorsoftware
- schrijven en vertalen van gebruikshandleidingen
- telemarketing
Voor notariaten
Notarissen maken een belangrijke deel van onze klantenportefeuille uit. Voor hen hebben wij een apart aanbod.
Een notariskantoor heeft een specifieke manier van werken, zowel op administratief als op boekhoudkundig vlak. Als er zich een vacature voordoet op een notariaat is dit niet zonder degelijke voorkennis in te vullen. Daarom zijn wij voortdurend op zoek naar 2 types van freelancers die interesse hebben om op een notariaat te werken:
- Erkende boekhouders en/of accountants voor de volgende taken :
- dagdagelijkse notariële boekhouding bij de notaris op kantoor:
- inboeken van aktekostenbladen, aankoopfacturen, banken en kas, rubriceringen en cheques
- overboeken cliënten en afhandelen cliëntensaldi
- facturatie
- uitvoeren van betalingen
- provisionering en afrekening hypotheekkantoor en registratiekantoor
- maandelijkse of driemaandelijkse BTW-aangifte
- opstellen kwartaalbalans
- opstellen van de jaarrekening
- dagdagelijkse notariële boekhouding bij de notaris op kantoor:
- Zeer nauwkeurige administratieve profielen met cijfermatig inzicht voor algemeen ondersteunend administratief werk
Als je aan een van deze profielen beantwoordt en je heb zin om op een notariskantoor te werken, mag je ons dat zeker melden.
Voorafgaand aan een opdracht bij een notariskantoor bezorgen wij jou:
- een initiatie in de algemene werking van een notariaat
- een opleiding in het software pakket dat de notaris gebruikt.